مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 06:102023-08-29سياسي

راه پیمایی «اربعین» با طعم دلنشین خدمت صادقانه و مهمان نوازی صمیمانه مردم عراق


از وادی السلام قدم در راه عشق گذاشته و مسیر عارفانه را آغاز کردم، گذرگاهی که هر روز و هر ساعتش شاهد صحنه های زیبا و پرشکوهی از جنس عشق و ارادت است، - خبرگزاری فارس/ کرمان: دل کندن از حرم حضرت پدر برایم خیلی سخت بود، اما شوق رسیدن به پابوس آقا امام حسین(ع) دل لرزیده و کم طاقتم را محکم کرد، پاهای نیمه جانم را برای آخرین بار در این سفر به حرم حضرت امیر رساندم تا نجواها داشته باشم و خواسته هایم را مطرح کنم.

هوا گرم بود اما دل ها گرم تر! موجی از عشق و عاطفه فضا را پر کرده بود، چه جایی بهتر و آرام تر از خانه پدری! درِ گوش حضرت دعایی خواندم و التماس کردم که سفر آخرم نباشد و سالهای دیگر دسته جمعی دعوتمان کند، نجواها طولانی شد، نگاهی به ساعتم انداختم، متاسفانه وقت تنگ بود و باید می رفتم.

کوله بارم را جمع کردم و از وادی السلام قدم در راه عشق گذاشته و مسیر عارفانه را آغاز کردم، هنوز چند قدمی نرفته بودم که موجی از جمعیت مرا به سمتی کشاند و توجهم را به مسیری جلب کرد، مشتاق شدم و آن را ادامه دادم، از فاصله دور سنگ مزاری را دیدم و به طرفش رفتم، مزار شهید هادی ذوالفقاری بود که اینطور گروه گروه زائران اربعین را به طرف خودش می کشاند.

شیخ هادی را حالا خیلی ها می شناسند، او از نخستین مدافعان حرم و از عاشقان امام هادی(ع) بود که در راه مبارزه با داعش و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پیمایی «اربعین» با طعم دلنشین خدمت صادقانه و مهمان نوازی صمیمانه مردم عراق

راه پیمایی «اربعین» با طعم دلنشین خدمت صادقانه و مهمان نوازی صمیمانه مردم عراق