مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:452023-09-03سياسي

اربعین نخ تسبیح اتحاد ملت ها شده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اربعین نخ تسبیح اتحاد ملت ها شده است و همه انسان ها را با هر دین و قومیتی در یک راه قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی فوقی بعد از ظهر یکشنبه با حضور در برنامه همه جا کربلاست با اشاره به فلسفه زیارت اربعین اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کشش مغناطیس کربلا از اربعین شروع شده است.

وی با بیان اینکه پیام امام حسین (ع) بعد از اولین اربعین بیشتر انتشار پیدا کرد، افزود: در اولین اربعین جابر که از صحابه نیز بود بر سر قبر امام حسین (ع) حضور یافت و در اربعین بعدی اهل بیت (ع) بر سر قبور حضور یافتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جهاد تبیین از اربعین آغاز شد و امروز بعد از گذشت هزاران سال شاهد تأثیرگذاری آن با حضور ملت ها در راهپیمایی بزرگ اربعین هستیم، ادامه داد: امروز غوغایی در عالم به واسطه قیام امام حسین (ع) در روز اربعین اتفاق افتاده و اصل قیام امام حسین (ع) و نگاه تبیینی از اربعین آغاز شده است.

وی تاکید کرد: امام حسین (ع) خون خود را هدیه دادند تا مردم را از هجمه رسانه ای و دروغ بیدار کنند و با گذشت چند هزار سال تأثیر آن را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نخ تسبیح اتحاد ملت ها شده است

اربعین نخ تسبیح اتحاد ملت ها شده است