مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 23:052023-09-11سياسي

حمایت 50 هزار خیر از کمیته امداد مازندران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه تعداد 50 هزار خیر نیک اندیش در استان فعالیت دارند که برخی از خیران طلایی هستند،گفت: امروزه نیز تعداد زیادی از مسؤولان کشور و مدیران در کشور داریم که در گذشته تحت حمایت نهادهای مختلف حمایتی بودند پس .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، میثم معافی شامگاه دوشنبه در آیین توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان، اظهار کرد: پویش آینده بسازیم ویژه دانش آموزان ویژه جشن عاطفه ها برای سال تحصیلی جدید در استان مازندران با استقبال بسیار خوبی از سوی خیران و مردم روبرو شده است.

وی افزود: هم اکنون تعداد 16 هزار و 500 دانش آموز زیر چتر حمایتی کمیته امداد مازندران قرار دارند که از این بین حدود 2 هزار و 800 دانش آموز یتیم هستند که در آینده نه چندان دور، از آینده سازان کشور خواهند بود و به جایگاه حساس کشور دست پیدا می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه تعداد 50 هزار خیر نیک اندیش در استان فعالیت دارند که برخی از خیران طلایی هستند، تصریح کرد: امروزه نیز تعداد زیادی از مسؤولان کشور و مدیران در کشور داریم که در گذشته تحت حمایت نهادهای مختلف حمایتی بودند پس باید برای ساختن اساسی آینده دانش آموزان باید برنامه مدون و منظم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 50 هزار خیر از کمیته امداد مازندران

حمایت 50 هزار خیر از کمیته امداد مازندران