مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 22:352023-09-17سياسي

مردم تودهنی بزرگی به اغتشاشگران و معاندان زدند


فرماندار همدان با بیان اینکه مردم تودهنی بزرگی به اغتشاشگران و معاندان زدند گفت: انتشار فیلم های سال گذشته در برخی از شبکه های رسانه ای به نام اغتشاش در روزهای اخیر بار دیگر دروغ پردازی و سرخوردگی دشمنان را نشان داد.

- مسلم مخفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ناکامی ضد انقلاب با وجود فراخوان های گسترده و تبلیغات و صرف مبالغ سنگین برای ایجاد آشوب در کشور اظهار کرد: دشمنان و معاندان ماه هاست از طریق رسانه های تروریستی و صهیونیستی دنبال التهاب و اغتشاش در نقاط مختلف بودند که البته یکبار دیگر با هوشیاری مردم سرخورده و ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه شهرستان همدان علیرغم فراخوان های معاندان طی 48 ساعت گذشته با هوشیاری مردم عزیز هیچ مسأله ای نداشت گفت: دشمنان باز هم تودهنی و پاسخ منفی معناداری را از مردم دریافت کردند.

فرماندار همدان با تقدیر از مردم و زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی در تامین آرامش و امنیت گفت: استیصال معاندان در این روزها به حدی بود که برای ناامید کردن مردم و امید دادن به حامیان تخیلی خود اقدام به انتشار فیلم تجمع اعتراض آمیز منتسب به همدان از سال گذشته در برخی از شبکه های رسانه ای خود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تودهنی بزرگی به اغتشاشگران و معاندان زدند

مردم تودهنی بزرگی به اغتشاشگران و معاندان زدند