مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:352023-08-28اقتصادي

صدور 9 هزار سند تک برگ برای خانه های روستایی در کرمان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان گفت: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاهای استان کرمان 9 هزار جلد سند تک برگ صادره شده است .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی محمدی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم در کل استان 22 هزار و 682 واحد مسکونی روستایی و شهری در سطح استان توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است.

 وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح هادی و بهسازی محیط در سطح استان 2270 پروژه در 1520 روستا با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان توسط بنیاد مسکن اجرا شده است.

محمدی بیان داشت: بعد از 10 سال تهیه و بازنگری طرح هادی941 روستا استان انجام شد.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرمان تصریح کرد: از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن تا کنون در روستاهای استان کرمان 9 هزار جلد سند تک برگ صادره شده است.

وی گفت: توسط بنیاد مسکن استان کرمان از ابتدای تأسیس تا کنون 14 هزار و 145 خانه روستایی، در روستاهای استان کرمان ساخته شده است.

محمدی عنوان کرد: طبق سرشماری سال 95 دراستان کرمان 310 هزار واحد مسکن روستایی داریم که از این تعداد 260 هزار واحد آن مقاوم سازی شده اند.

 وی افزود: متاسفانه بانک ها در سال های اخیر در پرداخت تسهیلات مسکن سختگیرانه عمل می کنند که استاندار در جلسه اخیر شورای مسکن تاکید کرد بانک ها همکاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 9 هزار سند تک برگ برای خانه های روستایی در کرمان

صدور 9 هزار سند تک برگ برای خانه های روستایی در کرمان