مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-10سياسي

برگزاری متفاوت رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس


معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور ماه، مراسم امسال را متفاوت از سال های گذشته خواند.

- ایسنا/یزد معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در 31 شهریور ماه، مراسم امسال را متفاوت از سال های گذشته خواند.

سرهنگ سید احمد دهقان حسینی با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و یارانشان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا، در این رابطه اظهار کرد: امسال هم در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، هم زمان با سراسر کشور و با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایتمداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی و همچنین به منظور تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با فرمانده معظم کل قوا، اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیروهای مسلح را در قالب رژه با شکوه در استان یزد به نمایش می گذاریم.

وی ادامه داد: این نمایش اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیروهای مسلح در قالب رژه با شکوه و ارتقاء و انضباط ظاهری و نمایش جلوه ای منظم از اقتدار نیروهای مسلح در روز جمعه 31 شهریورماه از ساعت 8 صبح در بلوار دفاع مقدس در منطقه صفاییه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری متفاوت رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری متفاوت رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس