مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 21:052023-09-14سياسي

ولایتی: ایران در مورد استقلال و تمامیت ارضی خود هیچ تعارفی ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در گفت وگویی با شبکه الجزیره درباره جزایر سه گانه ایران گفت: - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مورد استقلال و تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف ندارد و کشور های منطقه باید هوشیار باشند در دام نقشه های تنش زا، توطئه های شوم دشمنان نیفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل در گفت وگویی با شبکه الجزیره درباره جزایر سه گانه ایران گفت: بر اساس تمامی مستندات و شواهد تاریخی و اسناد بین المللی، برخی ادعا ها درباره جزایر سه گانه متعلق به جمهوری اسلامی ایران، کاملا بی اساس است.

ولایتی تاکید کرد: حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه امری ثابت شده است و هیچ تردیدی در مالکیت قطعی ایران از زمان های قدیم بر این جزایر نیست و ادعا های مطرح شده از سوی بعضی از کشور های همجوار فاقد هرگونه ارزش بین المللی و حقوقی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: بر همین اساس و بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مورد استقلال و تمامیت ارضی ایران با هیچ طرفی تعارف ندارد و کشور های منطقه باید هوشیار باشند در دام نقشه های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: ایران در مورد استقلال و تمامیت ارضی خود هیچ تعارفی ندارد

ولایتی: ایران در مورد استقلال و تمامیت ارضی خود هیچ تعارفی ندارد