مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:362023-09-12اجتماعي

نقش کلیدی مدیران مدارس در زیست بوم جدید نظام تعلیم و تربیت


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس مدیر مدرسه را مدیر حل چالش ها در زیست بوم جدید نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: این مدیر می تواند با استفاده از تمام ظرفیت ها زمینه را به گونه ای فراهم کند که در مسیر تربیتی و نظام تعلیم و تربیتی که در آن قرار .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی، در گردهمایی مدیران مدارس این استان در شیراز افزود: امروز بیش از گذشته ما نیاز داریم که در کنار هم قرار گیریم و زمینه گفت و گو را در مدارس ایجاد کنیم و بیش از گذشته وضعیت درسی و رفتار اجتماعی دانش آموزان صیانت کنیم.

وی، با بیان اینکه موافق رویکرد فرهنگی و ایجابی نسبت به تمام مسائلی که در دل آموزش و پرورش می گذرد هستیم ادامه داد: دانش آموزان ظرفیت هایی در اختیار دارند که اگر این ظرفیت ها به خوبی شناسایی شود و در مسیر خودش قرار گیرد قطعا جامعه اسلامی را در مسیر رسیدن به تمدن اسلامی کمک موثری خواهد کرد.

او اظهار کرد: انسان در طی فرایند زندگی و در طول حیات خود در موقعیت های مختلفی قرار می گیرد که یکی از مهمترین مقاطع آن مقطع یادگیری و یاددهی است و مدرسه به عنوان مرکز ثقل این موقعیت نقش بسیار مهمی دارد و مدیران مدارس نیز راهبردی ترین و کلیدی ترین نقش را در آموزش و پرورش بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کلیدی مدیران مدارس در زیست بوم جدید نظام تعلیم و تربیت

نقش کلیدی مدیران مدارس در زیست بوم جدید نظام تعلیم و تربیت