مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-08اقتصادي

پلمب 2 کارخانه تولید آرد در جعفرآباد مغان


2 کارخانه آرد در بخش جعفرآباد مغان به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی در نگهداری آرد تولیدی و شرایط غیربهداشتی انبارهای این واحدها پلمب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در بازدید سرزده فرماندار بیله سوار، رییس دادگاه عمومی قشلاق دشت (جعفرآباد) و دیگر مسئولین، دو کارخانه آرد در این بخش به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی در نگهداری آرد تولیدی و شرایط غیر بهداشتی انبارهای این واحد ها پلمب شدند.

صاحبعلی اصغری فرماندار بیله سوار در این خصوص گفت: علیرغم اینکه نفس کار تولید بسیار ارزشمند و استقلال آفرین است اما می بایست در راستای قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان، استانداردهای لازم رعایت شود و سلامت و رضایت مردم سرلوحه هر کار تولیدی قرار گیرد.

وی همچنین ازنانوایان و مردم خواست در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی در آرد پخت و پز و عدم کیفیت نان در نانوایی های این شهرستان، موارد را گزارش دهند.

فرماندار بیله سوار افزود: آرد نانوایی هایی که مشکلات بهداشتی دارند،جمع آوری شده و نسبت به تهیه آرد مرغوب و بهداشتی از کارخانجات دیگر در اسرع وقت اقدام می شود.

اصغری خاطرنشان کرد: از 135 نانوایی شهرستان 133 واحد به کارت هوشمند نانوایی متصل است و فعالیت نانوایی ها از طریق سامانه نیز رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 کارخانه تولید آرد در جعفرآباد مغان

پلمب 2 کارخانه تولید آرد در جعفرآباد مغان