مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 21:152023-08-30اقتصادي

قطار فوق العاده رجا در مسیر تهران- کرمانشاه راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا علی سلیمانی عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر، گفت: با عنایت به استقبال زائران اربعین از قطار های رجا، - شرکت حمل و نقل ریلی رجا در راستای ایجاد سهولت در حمل ونقل زائران اربعین حسینی (ع)، قطار فوق العاده تهران-کرمانشاه و بالعکس را راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا علی سلیمانی عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر، گفت: با عنایت به استقبال زائران اربعین از قطار های رجا، این شرکت علاوه بر قطار های قبلی، امکان خرید بلیت قطار فوق العاده تهران- کرمانشاه و بالعکس را از تاریخ 7 تا 17 شهریور ماه 1402 ایجاد کرده که همه روزه آماده جابه جایی مسافران و زائران است.

وی با بیان اینکه نوع قطار در نظر گرفته شده برای این مسیر از نوع واگن های 4 ستاره اتوبوسی صبا است، تاکید کرد: مسافران برای رزرو بلیت می توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا یا از طریق شماره تلفن شبانه روزی 1539، مراجعه حضوری به آژانس های فروش و سایر سایت ها و اپلیکیشن های مجاز فروش بلیت نیز اقدام به تهیه بلیت کنند.

سلیمانی از قیمت حدود 211 هزار تومانی هر بلیت در این مسیر خبر داد و افزود: ساعت حرکت این قطار از مبدأ تهران همه روزه 23:59 و برگشت نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار فوق العاده رجا در مسیر تهران- کرمانشاه راه اندازی شد

قطار فوق العاده رجا در مسیر تهران- کرمانشاه راه اندازی شد