مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 20:202023-09-16سياسي

سردار مارانی: جنگ ترکیبی، توطئه دشمنان برای جبران شکست های نظامی است


فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان این که ترویج فرهنگ شهادت از مهمترین نقاط قوت نظام اسلامی است، گفت: جنگ فرهنگی و ترکیبی توطئه دشمنان برای جبران شکست های نظامی در برابر رزمندگان ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، سردار محمد مارانی در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در بیست و هفتمین یادواره 22 تن از شهدای روستاهای بنیز، بهشت آباد و باب دهوییه شهرستان بهاباد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بهاباد با تاکید بر این که ما باید به نام این شهدا تاسی کنیم، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بیش از 80 درصد رزمندگان ما جوان بودند و امروز جوانان باید زندگی شهدا را مطالعه کنند و الگو بگیرند.

وی با بیان این که رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) در جنگ مهمترین مؤلفه در موفقیت های رزمندگان در دفاع مقدس بود، افزود: امام راحل مدیریت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را بر عهده داشتند و جنگ را نیز فرماندهی می کردند.

فرمانده قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: هر جا رزمندگان و فرماندهان با بن بست مواجه می شدند، نظر نهایی را از امام (ره) می گرفتند و نظر قاطع ایشان کارساز بود و در عملیات های فتح المبین و کربلای 5 و والفجر8 نظر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مارانی: جنگ ترکیبی، توطئه دشمنان برای جبران شکست های نظامی است

سردار مارانی: جنگ ترکیبی، توطئه دشمنان برای جبران شکست های نظامی است