مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-02فرهنگي

30عنوان از کتاب های علمی و فرهنگی انیمیشن می شوند


30 عنوان از کتاب های کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی توسط فرهنگ فیلم تهران برای ارائه در سکوهای نمایشی در قالب انیمیشن آماده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 30 عنوان از کتاب های کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی به تازگی توسط فرهنگ فیلم تهران برای ارائه در سکوهای نمایشی در قالب انیمیشن آماده شده اند.

این آثار که با تصویرگری هایی برگرفته از داستان اثر و روایت قصه توسط یک گوینده همراه است، به همت شرکت فرهنگ فیلم تهران (وابسته به انتشارات علمی و فرهنگی) و به منظور جذاب تر کردن محتوای مکتوب برای گروه سنی کودک و نوجوان و بهره گیری از قابلیت های چندرسانه ای امروز بازطراحی و ساخته شده است.

کتاب هایی از جمله عمو زنجیرباف لیز لیزی نوشته معصومه یزدانی با تصویرگری سمیه شوشتری، ماشین قشنگ من؛ کاهو نوشته آتوسا صالحی و با تصویرگری مرضیه سرمشقی، ماه می خواهد پلنگ را بدزدد نوشته سیدنوید سیدعلی اکبر با تصویرگری ندا عظیمی، بلوطی که برگ هایش را قورت داد نوشته اعظم بزرگی با تصویرگری سارا نیستان، خط سیاه تنها نوشته لیلا هنرکار با تصویرگری زهرا کیقبادی، اژدهای عینکی کله اره ای نوشته حمید اباذری با تصویرگری مریم یکتافر، آقای موش کور خانه نیست نوشته مهسا لزگی با تصویرگری حمیده خسرویان، روزی که چشم های گربه ام رنگی شد نوشته شهربانو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30عنوان از کتاب های علمی و فرهنگی انیمیشن می شوند

30عنوان از کتاب های علمی و فرهنگی انیمیشن می شوند