مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29اجتماعي

قرارگاه طریق الحسین با 26 مجموعه درمانگاهی آماده خدمت رسانی


معاون عملیات قرارگاه طریق الحسین گفت: این قرارگاه از قرارگاه های ذیل عملیات مراسم اربعین جمعیت هلال احمر به شمار می رود که از 10 صفر با 26 مجموعه درمانگاهی آماده خدمت رسانی به زوار است.

- ییلاقی معاون و مسئول عملیات قرارگاه طریق الحسین از مجموعه قرارگاه های مسیر نجف به کربلا (طریق الحسین) سازمان هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار اعزامی مهر گفت: قرارگاه طریق الحسین از قرارگاه های ذیل عملیات مراسم اربعین جمعیت هلال احمر به شمار می رود.

ییلاقی افزود: نقاطی که همکاران درمانی در آن مستقر هستند، مشابه قرارگاه های نجف یا کربلا به صورت ساختمان نیست و پزشکان و پرستاران در مواکب و چادرها در گرما هوا حدود 50 درجه زائران را پذیرش و مداوا می کنند به این دلیل که به نوعی بر این باور هستیم سنگین ترین بخش قرارگاهی، قرارگاه طریق الحسین است.

ییلاقی ادامه داد: از 5 شهریور (10 صفر) قرارگاه طریق الحسین با 26 مجموعه درمانگاهی آماده خدمت بوده که 3 مجموعه ذیل قرارگاه های نجف و کربلا قرارگرفته است و مجموعاً با 23 مجموعه درمانگاهی آماده خدمت رسانی به زوار اباعبدالله در تمام مسیر هستیم.

وی در خصوص روند آماده سازی درمانگاه ها گفت: از دوم صفر روند آماده سازی درمانگاه ها آغاز شد و با توجه به شروع جدی پیاده روی اربعین و افزایش زائران، از 8 صفر با 23 مجموعه درمانگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه طریق الحسین با 26 مجموعه درمانگاهی آماده خدمت رسانی

قرارگاه طریق الحسین با 26 مجموعه درمانگاهی آماده خدمت رسانی