مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-10اجتماعي

خط کشی 128 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر اردبیل


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثرگفت: 128 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر در 5 ماهه گذشته خط کشی شده است.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثرگفت: 128 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر در 5 ماهه گذشته خط کشی شده است.

جعفر باباییان، رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان کوثر 19 شهریور در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه در مدت یاد شده جهت ارتقای ایمنی راهها لکه گیری محورهای مواصلاتی این شهرستان با استفاده از 825 تن آسفالت سرد و گرم انجام شده گفت: در این مدت راهداران هزار و 800 متر مکعب عملیات ریزش برداری و سبک سازی ترانشه انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در 5 ماهه گذشته راهداران در محورهای اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار 300نفر ساعت سنگهای سست را از ترانشه لق گیری کرده اند، افزود: اجرای عملیات خاکبرداری، تعریض و افزایش ظرفیت پارکینگ روبروی پاسگاه پلیس راه اردبیل- سرچم با حجم 80 هزارمترمکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی و تعریض دو دستگاه پل دالی توسط راهداران انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 128 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر اردبیل

خط کشی 128 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان کوثر اردبیل