مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 18:452023-09-14ورزشي

شهدا با حضور به موقع خود تشنگی معنوی مردم را برطرف می کنند


رییس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی ها با بیان اینکه چند سال پیش برای شهدای غواص تشییع بزرگی در سطح کشور برگزار شد، گفت: این نشان دهنده جامعه تشنه به معنویت است که در زمان حساس خود رو نشان می دهد که شهدا با حضور به موقع خود تشنگی معنوی مردم را برطرف می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حسین یکتا امروز در یادواره 142 شهید بخش کومله لنگرود در سالن ورزشی شهدای فرهنگی کومله با بیان اینکه امام خمینی فرمودند سال ها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان مشخص شود، اظهار کرد: هیچکس بی حکمت به مراسم شهید نمی آید و هرکسی که در یادواره ها حضور میابد به دلیل دعوت شهدا از آنان است.

  وی با بیان اینکه حضور ما در یادواره ها برای این است که متوجه باشیم که در عالم خبری است، گفت: یک روزی غصه ما حضور در کربلا بود ولی امروز به واسطه جانفشانی شهدا و گمنامان، شاهد حضور میلیونی مردم در کربلا و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی هستیم.

  رییس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی ها با بیان اینکه چند سال پیش در زمانی که جامعه نیاز به تحول داشت امام زمان بر کشور نظر کرد و شهدای غواص در همان ایام پیدا شدند و روح جدیدی به جامعه تزریق شد، تصریح کرد: برای شهدای غواص تشییع بزرگی در سطح کشور برگزار شد که این نشان دهنده جامعه تشنه به معنویت است که در زمان حساس خود رو نشان می دهد که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا با حضور به موقع خود تشنگی معنوی مردم را برطرف می کنند

شهدا با حضور به موقع خود تشنگی معنوی مردم را برطرف می کنند