مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:302023-08-23بين الملل

نخستین واکنش آمریکا به کشته شدن فرمانده واگنر


مقام اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد که ما نمی توانیم مرگ پریگوژین یا علت سقوط هواپیمای حامل او را تایید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نیویورک تایمز به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا اعلام کرد که ما نمی توانیم مرگ پریگوژین یا علت سقوط هواپیمای حامل او را تأیید کنیم.

در عین حال، وزارت خارجه آمریکا در واکنش به خبرها درباره کشته شدن رهبر گروه واگنر اعلام کرد: اگر تأیید شود که رهبر گروه واگنر در هواپیمای سقوط کرده بوده است، این موضوع باعث تعجب کسی نخواهد شد.

از سوی دیگر، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در واکنش به تحولات مرتبط با کشته شدن رهبر گروه واگنر اعلام کرد: به طور قطع نمی دانم چه اتفاقی افتاده است، اما بدون پوتین، هیچ اتفاقی در روسیه رخ نمی دهد و پوتین پشت همه اتفاقات روسیه است.

ساعاتی پیش از این اعلام شد که بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در شمال روسیه، 9 نفر به همراه پریگوژین فرمانده گروه واگنر کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی راشا تودی، این هواپیما یک جت شخصی با شماره ثبت RA-02795 در حال پرواز از مسکو و حامل 10 مسافر بود که نزدیک منطقه تور سقوط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، سازمان هواپیمایی کشوری روسیه در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: پریگوژین (فرمانده واگنر) یکی از مسافران هواپیمایی است که متلاشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین واکنش آمریکا به کشته شدن فرمانده واگنر

نخستین واکنش آمریکا به کشته شدن فرمانده واگنر