مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-29سياسي

شبکه بزرگ آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد توسعه می یابد


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: در بیست و ششمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه، با توسعه و پشتیبانی سامانه «ساها» بعنوان شبکه بزرگ آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه موافقت شد.

- معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: در بیست و ششمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان دانشگاه، با توسعه و پشتیبانی سامانه ساها بعنوان شبکه بزرگ آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید مشکینی با بیان اینکه دانشگاه ها در جهت تغییر مسیر به سمت ثروت آفرینی در حال حرکتند، گفت: دانشگاه آزاد با توجه به ظرفیت های بی نظیری که دارد، سردمدار ثروت آفرینی در حوزه دانش و فناوری است و گام های بسیار مثبتی برداشته شده تا در بسیاری از حوزه ها و مسائل بر زمین مانده کشور، به یک بازیگر مهم تبدیل شود.

مشکینی تاکید کرد: بسیاری از آیین نامه ها و دستورالعمل ها در حوزه فناوری و نوآوری نیازمند بروزرسانی است و معاونت فناوری این اقدام را در دستور کار خود قرار خواهد داد تا با توجه به نیازها و فعالیت های جدید در این بخش ها، آیین نامه را به روز کند.

در بیست و ششمین جلسه شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان، با توسعه و پشتیبانی سامانه ساها موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بزرگ آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد توسعه می یابد

شبکه بزرگ آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد توسعه می یابد