مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-02سياسي

جزییاتی از حاشیه های اخیر میدان گازی مختار+ تصویر


برخی مسئولان مطلع از جمله دهیار یوسف آباد می گوید که درگیری اخیر ربطی به منطقه مختار و میدان گازی ندارد - بعد از این بود که یک درگیری در منطقه به دلایل مختلفی صورت گرفت و در این بین یک نفر کشته و چندین نفر مجروح شدند، بعد از این درگیری عده ای این موضوع را به میدان گازی مختار گره زدند که مسئولان استان به خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار سریعا این موضوع را تکذیب کرد.

نشست هم اندیشی مردم مختار در خصوص میدان گازی در ادامه سید ابراهیم مرتضویان دهیار روستای یوسف آباد مختار در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه این درگیری هیچ ربطی به مردم منطقه مختار نداشته و اصولاً در حال حاضر هیچ گونه تعارضی میان منابع طبیعی و مردم مختار و شرکت گاز در خصوص میدان گازی مختار وجود ندارد گفت: دلیل این مدعا به نشست ریش سفیدان و معتمدین منطقه مختار برمی گردد که چندی پیش این جلسه را در همین خصوص برگزار کردند.

دهیار یوسف آباد مختار تصریح کرد: ریش سفیدان و معتمدین مختار اعلام کردند که همکاری لازم را برای عملیاتی کردن میدان گازی مختار خواهند داشت و اکنون هیچگونه تعارضی میان مردم مختار با دولت در زمینه میدان گازی وجود ندارد.

وی با انتقاد از کسانی که درگیری اخیر را مربوط به مردم روستای مختار و مرتبط با میدان گازی می دانند یادآور شد: این موضوع کذب محض ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از حاشیه های اخیر میدان گازی مختار+ تصویر

جزییاتی از حاشیه های اخیر میدان گازی مختار+ تصویر