مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-13دانش

دومین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت در شیراز برگزار می شود


رییس دانشگاه پیام نور فارس از برگزاری دومین کنفرانس ملی «تحول گرایی در مدیریت» به میزبانی دانشگاه پیام نور شیراز در آبان ماه امسال خبر داد.

- دومین کنفرانس ملی " تحول گرایی در مدیریت" در شیراز برگزار می شود ایسنا/فارس رییس دانشگاه پیام نور فارس از برگزاری دومین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت به میزبانی دانشگاه پیام نور شیراز در آبان ماه امسال خبر داد.

محسن جاجرمی زاده چهارشنبه 22 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کنفرانس یاد شده به صورت مجازی و با همکاری و حمایت مرکز منطقه ای علوم و فناوری جهان اسلام برگزار می شود، گفت: به اشتراک گذاری آخرین دستاوردهای علمی مرتبط با موضوع کنفرانس در سطح ملی، ایجاد شبکه ای منسجم از اساتید، پژوهشگران و دانشجویانی که در زمینه مدیریت تحول فعالیت می کنند، بهره برداری از ظرفیت های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه پیام نور و ارائه دستاوردهای علمی پژوهشی حاصل از برگزاری کنفرانس به علاقه مندان این حوزه از اهداف برگزاری این رویداد علمی است.

او با تاکید بر اینکه دومین کنفرانس تحول گرایی در مدیریت در قالب 20 محور علمی پیش بینی شده است، یادآور شد: آسیب شناسی تحول گرایی در سازمان های عصر مدرن، آینده پژوهی و آینده نگاری نظام اداری ایران، استراتژی تحول در مدیریت ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت در شیراز برگزار می شود

دومین کنفرانس ملی تحول گرایی در مدیریت در شیراز برگزار می شود