مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-18بين الملل

عربستان از نحوه پوشش رسانه ای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ناراضی است


یک منبع فلسطینی اعلام کرد که عربستانی ها از نحوه پوشش دهی رسانه ای تماس ها پیرامون مذاکرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

- یک منبع فلسطینی اعلام کرد که عربستانی ها از نحوه پوشش دهی رسانه ای تماس ها پیرامون مذاکرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع فلسطینی در مصاحبه با شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عربستانی ها از نحوه پوشش دهی تماس ها پیرامون مذاکرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی راضی نیستند و این مساله آنها را واداشت تا خواهان تعلل و وقفه در مذاکرات شوند.

به گفته منابع عربی، عربستانی ها معتقدند که مذاکرات پیرامون امکان عادی سازی روابط با سرعت بسیاری زیادی پیش می رود و مانع اساسی این است که عربستان معتقد است کابینه کنونی رژیم صهیونیستی با دشواری هایی برای برداشتن گام ها به نفع فلسطینی ها مواجه است به همین دلیل آنها از آمریکا خواستند توضیحاتی را درخصوص گام هایی بدهد که کابینه رژیم صهیونیستی درصدد برداشتن آنها به نفع فلسطینی ها در ازای هر توافقی با عربستان است؛ اما مسؤولان در رژیم صهیونیستی این مساله را تکذیب کرده و می گویند که به هیچ وجه اینگونه نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان از نحوه پوشش رسانه ای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ناراضی است

عربستان از نحوه پوشش رسانه ای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ناراضی است