مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:002023-09-20سياسي

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سیستان و بلوچستان برگزار شد


همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و تعدادی از مسئولین استان و مردم در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت امروز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی، انتظامی و تعدادی از مسئولین استان و مردم در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

محمد کرمی در این مراسم اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ملت بزرگ ایران و رزمندگان دلیر اسلام با رهبری امام راحل و توکل بر خداوند و باور داشتن به اعتقادات و انسجام ملی و ایثار و شهامت و نثار مال و جان با یک شناخت عمیق برای رضایت الهی به میدان رزم و کارزار آمدند و در جبهه حق بر علیه باطل در دشواری های جنگ از حریم اسلام و انقلاب صیانت کردند.

محمد کرمی افزود: در دوران دفاع مقدس همه مردم بدون چشم داشت پای کار آمده بودند و هر کسی هر چیزی در زندگی داشت بخشی از آن را به جبهه حق علیه باطل تقدیم میکرد که این امر نشان دهنده انسجام و وحدت واقعی مردم در آن دوران بود.

وی ادامه داد: شهیدان در آن زمان با یک شناخت عظیم پا به میدان گذاشته بودند، احساسات و تبلیغ پشت این حضور نبود بلکه با شناخت کافی از میدان و برای رضای الهی پای کار آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سیستان و بلوچستان برگزار شد

همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در سیستان و بلوچستان برگزار شد