مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-19اجتماعي

آغاز عملیات احداث جاده موقت روستاهای حویق بعد از فروکش کردن آب


منازل مسکونی و باغات کیوی روستاهای لمیر، سفیدسنگان و ویزنه در معرض خسارت ناشی از طغیان رودخانه قرار گرفتند، در ویزنه بیشترین خسارت به باغات کیوی وارد شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری تالش گفت: منازل مسکونی و باغات کیوی روستاهای لمیر، سفیدسنگان و ویزنه در معرض خسارت ناشی از طغیان رودخانه قرار گرفتند، در ویزنه بیشترین خسارت به باغات کیوی وارد شده است.

فرامرز مرجانی در حاشیه بازدید از مناطق طغیان رودخانه در ویزنه و لمیر بخش حویق شهرستان تالش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و طغیان رودخانه ها از بامداد روز گذشته روستاهای نزدیک به آستارا در معرض آبگرفتگی قرار گرفتند و راه ارتباطی آنها تخریب و قطع شد.

سرپرست فرمانداری تالش افزود: راه ارتباطی اصلی روستای بخش حویق کاملا تخریب شده اما راه های فرعی از سایر روستاها قابل دسترسی بوده، با تلاش مدیران شهرستانی آب، برق و گاز روستاییان برقرار شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر حجم آب مقداری فروکش کرده و تجهیزات هم در میدان آماده کار هستند تا به محض قطع بارندگی و کاهش سطح طغیان، عملیات احداث جاده عبور موقت آغاز شود.

مرجانی گفت: منازل مسکونی و باغات کیوی روستاهای لمیر، سفیدسنگان و ویزنه در معرض خسارت ناشی از طغیان رودخانه قرار گرفتند، در ویزنه بیشترین خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات احداث جاده موقت روستاهای حویق بعد از فروکش کردن آب

آغاز عملیات احداث جاده موقت روستاهای حویق بعد از فروکش کردن آب