مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-12ورزشي

نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان 2023


در این خبر می توانید نتایج کامل مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان را مطالعه کنید.

- جی پلاس؛ مسابقات کشتی قهرمانی جهان از روزهای 25 شهریور تا 2 مهر به میزبانی بلگراد برگزار می شود که از 25 تا 28 شهریور ماه مسابقات کشتی آزاد برگزار خواهد شد.

* برنامه کامل مسابقات جهانی کشتی 2023 صربستان * در ادامه این خبر می توانید نتایج کامل این رقابت ها در اوزان دهگانه را بخوانید: 57 کیلوگرم: در این وزن میلاد والی زاده جوان 18 ساله مازندرانی نماینده ایران است و رقبای مطرحی از جمله زلیم خان آباکاروف از مقدونیه، ری هیگوچی از ژاپن، زائور اوگویف از روسیه و.

دارد.

61 کیلوگرم: رضا اطری نایب قهرمان جهان در سال گذشته، امسال هم ملی پوش کشتی آزاد در این وزن است که باید با نفرات سرشناسی همچون نارمانداخ مغولستانی، اورمان اوغلو ترکیه ای، عباس گادژی ماگمدوف روسی، آندری بکرنئو از بلاروس، هاروتیونیان ارمنی، ویتالی آروخائو از آمریکا و اوگاوای ژاپنی برای رسیدن به طلا رقابت کند.

65 کیلوگرم: رحمان عموزاد، پدیده سال گذشته کشتی جهان که قهرمان این وزن شد، امسال هم ملی پوش ایران است اما رقابتی سخت تر در پیش دارد چرا که علاوه بر رقبای مطرحی مانند حاجی علیف و موسوکایف، باید با شمیل ممدوف روسی و اوتوگوروی ژاپنی که سابقه قهرمانی المپیک را دارد هم مصاف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان 2023

نتایج کامل مسابقات جهانی کشتی آزاد صربستان 2023