مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:052023-09-12حوادث

توقیف 2 وانت نیسان با 6 تن چوب قاچاق در فردوس


جانشین فرمانده انتظامی فردوس از توقیف 2 دستگاه وانت نیسان و کشف 6 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ جواد بلوکیان، جانشین انتظامی فردوس اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان  هنگام کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه نیسان وانت حامل چوب مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی افزود: مأموران در بازرسی از داخل خودروها، 6 تن انواع چوب جنگلی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر 160 میلیون ریال برآورد شد.

  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این خصوص 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

  طرح برخورد با موتورسواران متخلف و مزاحم در سرایان  سرهنگ حسن عباسی، جانشین انتظامی سرایان نیز از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و مزاحم در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با حضور فعال یگان های پلیس راهور و انتظامی بخش سه قلعه سرایان با استفاده از حداکثر توان عملیاتی برگزار شد.

  وی افزود: در این طرح پلیس با تحت پوشش قرار دادن اماکن تفریحی و معابر عمومی شهر با موتور سواران متخلف و مزاحم برخورد های لازم را صورت داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 2 وانت نیسان با 6 تن چوب قاچاق در فردوس

توقیف 2 وانت نیسان با 6 تن چوب قاچاق در فردوس