مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-08سياسي

اربعین امسال یک رویداد دشمن شکن و حماسه بزرگ بود


در کشاکش جنگ بی امان ترکیبی دشمن و عملیات بی سابقه روانی استکبار رسانه ای، اربعین امسال یک رویداد دشمن شکن و حماسه بزرگ بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی رادمرد در خطبه های نماز جمعه شهر ماهدشت که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: راهپیمایی بی نظیر اربعین با مختصات ویژه آن، که بزرگترین راهپیمایی جهان با حضور حدود 22 میلیون نفر از مسلمانان و آزادی خواهان جهان از هر مذهب و نژاد و رنگ و زبان و فرهنگ در مقصد جان ها؛ کربلای حسینی به پایان رسید و قافله صدها میلیون دل انسان عاشق در بارگاه حسینی آرامش یافت.

اربعین حسینی در قالب کلیشه های تکراری جامعه شناسی امروز تحلیل شدنی نیست، این پدیده بی نظیر منطق و روش و قالبی از عشق و معرفت را می طلبد.

وی بیان کرد: حضور حدود 4 میلیون نفر از زائران ایرانی و میهمانانی عزیز از کشورهای همسایه، یک نصاب جدید و تاریخی به شمار می آید.

در کشاکش جنگ بی امان ترکیبی دشمن و عملیات بی سابقه روانی استکبار رسانه ای در داخل و خارج، هم عاشورای امسال و هم اربعین امسال یک رویداد دشمن شکن و حماسه بزرگ بود.

امام جمعه ماهدشت تصریح کرد: علاوه بر حضور 4 میلیونی ایرانیان در راهپیمایی اربعین، راهپیمایی میلیون ها ایرانی عاشق در قالب کاروان های موسوم به جاماندگان و هیأت ها و دسته های عزاداری در خیابان ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال یک رویداد دشمن شکن و حماسه بزرگ بود

اربعین امسال یک رویداد دشمن شکن و حماسه بزرگ بود