مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-29سياسي

تبیین «اربعین» برای هیاهوگران؛ بدانید فروغ قدمگاه قدسی ابدی است


می گویند چرا زیارت اربعین؟ پولش را به فقرا بدهید ثوابش هم بیشتر است! در جواب باید گفت که از کجا می دانی ثوابش بیشتر است؟ مگر نه این است که اربعین و همه هیاهوی آن، - خبرگزاری فارس کرمان/آمنه شهریارپناه: می گویند چرا زیارت اربعین؟ پولش را به فقرا بدهید ثوابش هم بیشتر است! احتمالا این جمله را زیاد شنیده اید، حالا این جمله را چه کسانی می گوید؟ خوب است بدانیم که منبع آن به شبکه های آنطرف آبی بر می گردد و از زبان مجریانی شنیده می شود که از دشمن این کشور دستمزدهای کلان می گیرند و اهداف خودشان را دنبال می کنند! حالا در جواب باید گفت که از کجا می دانی ثوابش بیشتر است؟ مگر نه این است که اربعین و همه هیاهوی آن، بخش مهمی از حفظ دین است و کسانی که در آن به هر نحوی نقش ایفا می کنند، به جایگاه و درجه ای می رسند که فقط خداوند می داند و بس.

آنها درک نمی کنند که زیارت مرقد نورانی امام حسین(ع) به صورت پیاده تافته جدا بافته است، ثواب خیلی زیادی دارد، بنا به روایات متعدد، اولین قدم را که برداری همه گناهانت بخشیده می شود و برای هر قدم بعدی خداوند ثواب و پاداشی برایت می نویسد که از حساب و کتاب خارج است.

براستی چرا خداوند چنین پاداش عظیم و ارزشمندی برای رهروان این قدمگاه قدسی در نظر گرفته است؟ شاید بتوانیم جواب آن را در کلام بنیان گذار و رهبر کبیر انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین «اربعین» برای هیاهوگران؛ بدانید فروغ قدمگاه قدسی ابدی است

تبیین «اربعین» برای هیاهوگران؛ بدانید فروغ قدمگاه قدسی ابدی است