مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-17سياسي

توزیع 30 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان ملایری


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: همزمان با هفته اول مهرماه زنگ «جشن عاطفه ها» در مدارس نواخته و 30 هزار پاکت برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس شهرستان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: همزمان با هفته اول مهرماه زنگ جشن عاطفه ها در مدارس نواخته و 30 هزار پاکت برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مدارس شهرستان توزیع خواهد شد.

علی خراسانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله همزمان با آغاز سال تحصیلی و در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند، اقدام به برپایی پایگاه های جمع آوری جشن عاطفه ها می کند.

وی با بیان اینکه در سال جاری برگزاری جشن عاطفه ها مقارن با ماه محرم و صفر بود، افزود: امسال جشن عاطفه ها از 15 مردادماه با استقرار پایگاه های جمع آوری در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آغاز شد و در هفته آخر شهریور و هفته اول مهرماه در سطح شهر، میعادگاه های نمازجمعه و مدارس برگزار می شود.

خراسانی با اشاره به جمع آوری 850 میلیون تومان کمک نقدی در سال گذشته پیش بینی کرد امسال این مبلغ به یک میلیارد و 450 میلیون تومان افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 30 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان ملایری

توزیع 30 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان ملایری