مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 20:552023-09-08بين الملل

حضور اولین هیأت تجاری رژیم صهیونیستی در عربستان سعودی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که دولت آمریکا تمامی تلاش خود را برای توافق سازش میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به کار گرفته و مقامات واشنگتن مدام به ریاض سفر می کنند؛ - شبکه آی 24 نیوز مدعی شد که اولین هیأت تجاری از رژیم صهیونیستی متشکل از 12 کارفرما، طی روز های گذشته وارد عربستان سعودی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که دولت آمریکا تمامی تلاش خود را برای توافق سازش میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به کار گرفته و مقامات واشنگتن مدام به ریاض سفر می کنند؛ وبسایت صهیونیستی آی 24 نیوز و همچنین روزنامه نیوپرس مدعی حضور یک تیم تجاری اسراییلی در شهر الدمام در شرق عربستان سعودی شد.

به نوشته این وبگاه عرب زبان، این هیأت تجاری در ابتدای ماه جاری میلادی برای حضور در کنفرانس دولتی امنیت سایبری وارد عربستان سعودی شده است؛ کنفرانسی که طی روز های ششم و هفتم در شهر نفت خیز الدمام برگزار شد و روز گذشته به کار خود پایان داد.

فرانک ملول مدیر عامل رسانه آی 24 نیوز که خود در قالب این هیأت به عربستان سعودی سفر کرده بود، به این وبسایت گفت که مقامات سعودی با نیریت اوفیر کارفرما و پژوهشگر اسراییلی در حوره خاورمیانه تماس گرفته و از او خواسته بودند تا هیأتی را به سرپرستی خود به عربستان ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اولین هیأت تجاری رژیم صهیونیستی در عربستان سعودی

حضور اولین هیأت تجاری رژیم صهیونیستی در عربستان سعودی