مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-03حوادث

کشف بیش از 2 تن برنج سرقتی در شهرستان مانه و سملقان


فرمانده انتظامی مانه وسملقان از کشف 2 تن و 100 کیلوگرم برنج سرقتی به ارزش 2 میلیارد ریال از یک باب منزل در شهرستان مانه وسملقان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز سرهنگ مهدی مهران فر، فرمانده انتظامی مانه وسملقان در گفت وگو با رسانه ها اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت بیش از 2 تن برنج طارم در حاشیه شهرستان بجنورد و اطلاع از تردد خودروی حامل این مقدار برنج سرقتی در محورهای مواصلاتی مانه وسملقان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش سملقان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد سارقان که 2 نفر بودند توسط یک دستگاه خودروی نیسان وانت با استفاده از تاریکی شب قصد انتقال این مقدار برنج سرقتی را به سمت استان گلستان دارند، گفت: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی خود، دریافتند که متهمان این مقدار برنج را در یک منزل مسکونی واقع در روستای قلعه خان از توابع شهر آوا تخلیه کرده اند.

فرمانده انتظامی مانه وسملقان با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل مورد نظر 2 نفر سارق دستگیر و 2 تن و 100 کیلوگرم برنج مسروقه نیز کشف شد، افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد ارزش تقریبی برنج های مکشوفه 2 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن برنج سرقتی در شهرستان مانه و سملقان

کشف بیش از 2 تن برنج سرقتی در شهرستان مانه و سملقان