مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-23اقتصادي

دورخیز رزن برای گردشگری کشاورزی


مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی رزن از برنامه ریزی برای توسعه و تقویت گردشگری کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی رزن از برنامه ریزی برای توسعه و تقویت گردشگری کشاورزی این شهرستان خبر داد.

شهروز کهیایی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرستان رزن با تولید 95 درصد رازیانه کشور، قطب تولید رازیانه به شمار می رود این محصول می تواند به عنوان برند گردشگری شهرستان باشد که در همین رابطه از دو سه سال پیش در زمینه گردشگری کشاورزی شهرستان ورود پیدا کرده ایم و پیگیری برای ثبت جشن برداشت رازیانه رزن در فهرست آثار ناملموس میراث فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه پرونده میراث ناملموس رازیانه رزن برای ثبت به تهران ارسال شده است، افزود: ثبت جشن برداشت رازیانه رزن در فهرست آثار ناملموس کشور از نقش موثری در معرفی این محصول به عنوان برند کشاورزی و گردشگری شهرستان برخوردار خواهد بود و تاثیر بسزایی در رونق اشتغال و اقتصاد و ظرفیت گردشگری و تولید خواهد داشت.

کهیایی در ادامه با بیان اینکه شهرستان رزن دارای 91 اثر تاریخی شناسایی شده بوده که از این تعداد آثار 53 اثر ثبت فهرست آثار ملی کشور شده است، افزود: سال گذشته با پیگیری های انجام شده اداره کل میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورخیز رزن برای گردشگری کشاورزی

دورخیز رزن برای گردشگری کشاورزی