مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 07:252023-09-02سياسي

جهان در آستانه کنگره عظیم اربعین مملو از عشق و شور است


جهان معاصر در آستانه کنگره عظیم اربعین حسینی مملو از عشق و شور و هیجان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید داوود موسوی جمعه شب در دیدار با خادمین موکب قدمگاه شهدای چالوس در شهر نجف با اشاره به اینکه در آستانه کنگره بزرگ و عظیم راهپیمایی اربعین حسینی قرار داریم، اظهار داشت: جهان معاصر به ویژه در این ایام، یک شور و عشق و هیجان ویژه ای در زمینه اربعین حسینی و آنهایی که دل در گرو اباعبدالله الحسین (ع) دارند، سعی بر آن دارند تا خود را به این اقیانوسی از دلدادگی برسانند.

وی با بیان اینکه شهر نجف سرزمین دلدادگان، سرزمین امیر مؤمنان علی (ع) است، ادامه داد: در نجف اشرف به هر سو که بنگرید سیلی از مشتاقان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و امیر مؤمنان علی (ع) است.

امام جمعه چالوس با اشاره به اینکه در کنار مرقد نورانی امیر مؤمنان عشق و محبت در میان دیده می شود و یک موکب چون ستاره ای می درخشد و آن موکب قدمگاه شهدای چالوس است.

وی خاطرنشان کرد: چالوس در قبل و بعد از انقلاب پرونده بسیار روشن و خوبی از خود به جای گذاشته است و امروز با همت ستاد بازسازی و توسعه عتبات و عالیات و همچنین در بحث موکب داری در چالوس، موکبی نوپا اما با انگیزه و همت در کنار مرقد مطهر امیرالمؤمنین بر پا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان در آستانه کنگره عظیم اربعین مملو از عشق و شور است

جهان در آستانه کنگره عظیم اربعین مملو از عشق و شور است