مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 22:052023-09-04بين الملل

آغاز رزمایش نظامی هند در امتداد مرز با چین و پاکستان


هند امروز برگزاری رزمایش نظامی «تریشول» را درحالی در امتداد مرز با چین و پاکستان آغاز کرد که به زودی میزبان نشست سران کشورهای عضو گروه- 20 در دهلی نو خواهد بود.

- هند امروز برگزاری رزمایش نظامی تریشول را درحالی در امتداد مرز با چین و پاکستان آغاز کرد که به زودی میزبان نشست سران کشورهای عضو گروه- 20 در دهلی نو خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هند امروز دوشنبه رزمایش نظامی بزرگی را در امتداد مرزهای خود با چین و پاکستان آغاز کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، هند در این رزمایش تمام توان دفاعی و تهاجمی خط مقدم نیروی هوایی این کشور (IAF) -جنگنده هایی مانند رافائل و سیستم های دفاع هوایی مانند S-400، MRSAM و Spyder را به کار خواهد گرفت.

این در حالیست که به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های هندی، نیروی زمینی ارتش هند نیز تمرینات جداگانه ای را در لاداخ (Ladakh) انجام می دهد.

این رزمایش زمانی برگزار می شود که هند میزبان نشست سران کشورهای عضو گروه- 20 خواهد بود.

بر اساس گزارش رسانه ها، منابع آگاه در این خصوص گفتند که رزمایش تریشول (Trishul) که در امتداد مرزهای شمالی با پاکستان و چین برگزار می شود، به طرح کلی برای اطمینان از پوشش یکپارچه دفاع هوایی در جریان نشست گروه- 20 کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش نظامی هند در امتداد مرز با چین و پاکستان

آغاز رزمایش نظامی هند در امتداد مرز با چین و پاکستان