مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-18اقتصادي

صدور 5 هزار و 500 مجوز کسب و کار در همدان


معاون برنامه٬ریزی و توسعه فرمانداری همدان با اشاره به صدور 5 هزار و 500 مجوز کسب و کار در همدان طی 6 ماه اول از افزایش 40 درصدی صدور مجوزهای کسب و کار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی مهر ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان همدان اظهار کرد: توسعه بدون مهارت آموزی امکانپذیر نیست بنابراین باید سعی کنیم با تقویت آموزشگاه های آزاد، زمینه عمومی شدن مهارت ها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مهارت آموزی به جای مدرک گرایی در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود تا مشکلات اقتصادی کشور حل شوند گفت: جوانان تحصیلکرده بدون مهارت یکی از مشکلات امروز جامعه است از طرفی کارخانه ها و واحدهای تولیدی مشکل کمبود نیروی انسانی دارند.

معاون برنامه٬ریزی و توسعه فرمانداری همدان از صدور تعداد 5 هزار و 500 مجوز کسب و کار در 6 ماه اول سال در شهر همدان خبر داد و با بیان اینکه این مهم رشد 40 درصدی داشته است گفت: تحقق این امر نتیجه راه اندازی سامانه ملی درگاه مجوزها توسط دولت در راستای تسهیل کسب و کار است.

وی در پایان ضمن اینکه از دستگاه های نظارتی و اماکن خواست با آموزشگاهها و مراکز زیبایی بدون مجوز برخورد قانونی لازم را داشته باشند گفت: باید دستگاه ها ملاک داشتن مدارک مهارتی را آموزشگاههای دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5 هزار و 500 مجوز کسب و کار در همدان

صدور 5 هزار و 500 مجوز کسب و کار در همدان