مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-01اقتصادي

افتتاح یک جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان اردبیل


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: یکصد و بیست و ششمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در شهرستان اصلاندوز همزمان با آغاز هفته دولت با حضور مقامات محلی و استانی، - ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: یکصد و بیست و ششمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در شهرستان اصلاندوز همزمان با آغاز هفته دولت با حضور مقامات محلی و استانی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید حجت مدنی، مدیر منطقه 10 شهریور در آیین بهره برداری از جایگاه عرضه سوخت عبدی که معاون توسعه مدیریت و منایع استاندار و جمعی از مقام ها و مسئولان محلی حضور داشتند، اظهار کرد: به منظور سوخت رسانی مطلوب تر، این جایگاه با سرمایه گذاری بخش خصوصی همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی تسریع و تسهیل در امر سوخت رسانی به مردم را از اولویت های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بیان کرد و افزود: این جایگاه، یکصد و بیست و ششمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه در سطح استان با وسعت 3500 متر مربع که با قابلیت عرضه دو فرآورده بنزین و نفت گاز موجب اشتغال زایی مستقیم 8 نفر در این استان شده است.

مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: این منطقه یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که از طریق شش ناحیه در شهرستان های اردییل، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان اردبیل

افتتاح یک جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان اردبیل