مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 13:552023-08-30سياسي

حل مشکلات صنعت با اجرای بیش از 10 هزار طرح توسط دانشگاه های کشور


معاون پژوهشی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری گفت: سال گذشته دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور 10 هزار و 835 طرح ارتباط با جامعه و صنعت را با 4 هزار و 700میلیارد تومان هزینه به منظور رفع مشکلات جامعه و صنعت پیاده سازی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، پیمان صالحی، امروز در بازدید سرزده از پروژه های دانشگاه صنعتی قوچان در جمع هیئت رییسه و اساتید این دانشگاه اظهار کرد: نظام مسائل یکی از بزرگ ترین موضوعات در سطح کشور به شمار می آید که در حوزه پژوهشی وزارت علوم به چگونگی بررسی مسائل و مشکلات موجود در صنعت و تعریف پروژه برای رفع آن ها می پردازد.

وی بابیان اینکه یکی از محوری ترین نگاه های مقام معظم رهبری در برنامه هفتم توسعه و حوزه علم و فناوری توجه به حفظ آهنگ رشد علمی کشور است، تأکید کرد: رابطه مستقیمی میان تولیدات علمی و اقتصاد دانش بنیان وجود دارد به طوری که در بسیاری از کشور همچون چین این موضوع نهادینه شده و جمهوری اسلامی ایران نیز به دنبال رقم خوردن این اتفاق است.

معاون وزیر علوم دانشگاه صنعتی قوچان را یک دانشگاه کم نظیر در مقایسه با سرانه فعالیت در سطح کشور دانست و خاطرنشان کرد: سال گذشته دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور 10 هزار و 835 طرح ارتباط با جامعه و صنعت را با 4 هزار و 700میلیارد تومان هزینه به منظور رفع مشکلات جامعه، صنعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات صنعت با اجرای بیش از 10 هزار طرح توسط دانشگاه های کشور

حل مشکلات صنعت با اجرای بیش از 10 هزار طرح توسط دانشگاه های کشور