مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-17سياسي

ایمن سازی حاشیه 400 کیلومتر از راه های آذربایجان غربی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: درپنج ماهه گذشته از سال جاری عملیات شانه سازی به طول 1000 کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راههای محورهای اصلی و نقاط پر تصادف آذربایجان غربی به طول 400 کیلومتر توسط این اداره کل انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: درپنج ماهه گذشته از سال جاری عملیات شانه سازی به طول 1000 کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راههای محورهای اصلی و نقاط پر تصادف آذربایجان غربی به طول 400 کیلومتر توسط این اداره کل انجام شده است.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایسنا بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه ها در کاهش تصادفات جاده ای تأکید کرد و گفت: ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی مؤثر است، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده ای بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی حاشیه 400 کیلومتر از راه های آذربایجان غربی

ایمن سازی حاشیه 400 کیلومتر از راه های آذربایجان غربی