مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-17اجتماعي

رشد هر جامعه نیازمند شناخت مسایل زیست محیطی است


مدیرکل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه رشد اقتصادی، اجتماعی و رشد زیست محیطی سه رکن اساسی رشد هر جامعه است، گفت: مردم در ارتباط با مسایل محیط زیستی حرکت خوبی را آغاز کرده اند.

- محمدرضا یافتیان، مدیرکل محیط زیست استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان در رابطه با همراهی مردم با محیط زیست اظهار داشت: خوشبختانه سطح شناخت مردم از مسایل زیست محیطی بیشتر شده است و این را می توان از رفتارهای آنها با محیط زیست دریافت.

 مدیرکل محیط زیست استان زنجان تصریح کرد: پیگیری های مردم و مطالباتی که از ما دارند چه در حوزه مسایل محیط زیست انسانی و یا مسایل مربوط به فعالیت های صنایع همه این موارد نشان از آن است که مردم با محیط زیست همراهی دارند و این حاصل آموزش، تلاش همکاران و به ویژه اطلاع رسانی های رسانه های مختلف است.

وی با ذکر این مثال که پرتاب پاکت سیگار و پرتاب هر نوع وسیله دور ریختنی از پنجره خودرو خیلی کاهش پیدا کرده است، افزود: درصد زیادی از مردم زباله های خود را حمل می کنند البته در این موضوع تا مرحله مطلوب فاصله داریم ولی جای خوشحالی دارد که مردم این موضوع را نادیده نمی گیرند.

یافتیان با اشاره به اینکه کماکان باید آموزش ها و نحوه حفاظت از محیط زیست اطلاع رسانی شود، افزود: تفکیک زباله هم از نمونه های است که در خیلی از محله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد هر جامعه نیازمند شناخت مسایل زیست محیطی است

رشد هر جامعه نیازمند شناخت مسایل زیست محیطی است