مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-24سياسي

پایگاه اورژانس خیرساز در گناوه افتتاح شد


همزمان با آغاز هفته دولت، پایگاه اورژانس شهری 115 در شهر گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این پایگاه اورژانس 115 پیش بیمارستانی واقع در محله حرم به حرم شهر گناوه به همت خیر نیک اندیش علی بیروتی و به نیت و نام پدر این خیر مرحوم حاج حسین بیروتی در 2 طبقه با زیربنای 320 متر مربع و اعتبار 60 میلیارد ریال احداث شده است.

محمد تقی صفری ظهر پنج شنبه در آیین افتتاح این پایگاه با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امروز راه انقلاب اسلامی، راه امام حسین (ع) است و همه ما با افتخار در این مسیر در راه خدمت رسانی به مردم که شایسته بهترین خدمات هستند تلاش می کنیم.

فرماندار گناوه افزود: از برنامه های خوب هفته دولت در راستای خدمت رسانی به مردم احداث این پایگاه خیر ساز توسط خیر نیک اندیش شهرستان است که تلاش های این خیر و همه کسانی که در احداث این پایگاه همراهی کردند قابل تقدیر است.

صفری با تقدیر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی گفت: تأمین نیروی انسانی در بخش درمان و بهداشت مطلب مهمی است و تسریع در تأمین نیروی این پایگاه و تأمین آمبولانس آن نیز بسیار مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ساختمان این پایگاه دارای زیرساخت مناسب برای استقرار یک پزشک را نیز دارد در صورت امکان این امر وجود دارد یک پزشک عمومی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اورژانس خیرساز در گناوه افتتاح شد

پایگاه اورژانس خیرساز در گناوه افتتاح شد