مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 00:502023-09-03سياسي

انشقاق مذهبی و قومیتی جز اصلی ترین ترفندهای دشمن علیه نظام است


معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز انشقاق مذهبی و قومیتی جز اصلی ترین ترفندهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین معروفی عصر یکشنبه در همایش گرامیداشت پیشمرگان کرد مسلمان به میزبانی شهرستان مهاباد افزود: عقبه مردم این خطه از کشورمان نشان از آزادی و ایثار در دوران های مختلف بوده و به عنوان الگوی اتحاد در سطح جهان مطرح است.

وی ادامه داد: امروزه انشقاق مذهبی و قومیتی جز اصلی ترین ترفندهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که البته با هوشمندی ملت راه به جایی نمی برد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: وحدت و تقریب جز ضروریات جامعه اسلامی بوده که حاصل آن جز قدرت، امنیت و اقتدار نخواهد بود.

سردار معروفی مراسم یاد و خاطره شهیدان را جز فتوحات اسلامی عنوان کرد و افزود: قدرت بازدارندگی را شهیدان و فرهنگ شهادت به این نظام بخشیده و ملتی که از مرگ نترسد، به همه موفقیت های معنوی خواهد رسید.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آذربایجان غربی نماد اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب در جهان است که سالیان سال در کنار هم از انقلاب و مرزهای کشور دفاع کرده اند وی با اشاره به محبوبیت سردار قاسم سلیمانی در میان شیعه و سنی گفت: سردار سلیمانی فرزند و پرورش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشقاق مذهبی و قومیتی جز اصلی ترین ترفندهای دشمن علیه نظام است

انشقاق مذهبی و قومیتی جز اصلی ترین ترفندهای دشمن علیه نظام است