مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-18سياسي

روحانیت، باید صدای مردم را به گوش مسئولین برساند


نماینده مردم خوزستان مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیون و مخصوصا اعضای خبرگان، حتی اگر مسئولیت اجرایی نداشته باشند، اما میتوانند حلقه وصل بین مردم و دولت باشند تا بتوانند صدای مردم را به مسئولین برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه رسیدگی به مطالبات مردم رامشیر در خصوص زمین های وقفی اظهارکرد: با توجه به اذن مستقیم مقام معظم رهبری، در خصوص تبدیل به احسن زمین های مذکور در سال 90 و اقداماتی که اوقاف در آن زمان انجام داده بودند، اما متاسفانه به دلیل عدم تبیین کافی برای اهالی مناطق، این دستور مقام معظم رهبری(مد)، به صورت ناقص اجرا گردید و به نتیجه مورد قبول نرسید.

وی افزود: مقصود از تبیین برای مردم، فقط این نیست که مدیر کلی در جایی یک سخنرانی انجام دهد و دیگر پیگیر این نشود که به گوش مردم رسیده است یا خیر، بلکه باید راهکارهایی ارائه شود و با دعوت از علما، شیوخ، نخبگان، بزرگان، شوراهای روستایی و دهیاران مناطق موضوعات را کامل برای آنان شرح داد و از آنها خواست که به گوش تمامی مردم مناطق برسانند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه در خصوص برخی مشکلات موجود بر سر راه این طرح افزود: اینکه میگویید برخی از انجام این امور منع قانونی دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت، باید صدای مردم را به گوش مسئولین برساند

روحانیت، باید صدای مردم را به گوش مسئولین برساند