مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-01اجتماعي

زائران اربعین زمان بازگشت خود را مدیریت کنند


فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از زائران اربعین خواست تا ضمن اینکه زمان بازگشت خود از این سفر معنوی را مدیریت می کنند، نسبت به استراحت کافی در طول مسیر هم اهتمامداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدرضا رادان صبح جمعه با حضور در قرارگاه رسانه ای اربعین مستقر در پایانه خسروی اظهار کرد: به فضل الهی مراسم اربعین امسال پرشور تر از سال های گذشته در حال انجام است.

وی با بیان اینکه زائران اربعین سفر خود را به عتبات عالیات با انتخاب مرزهای مختلف به خوبی مدیریت کردند، گفت: امسال مرز خسروی مورد استقبال خوب زوار قرار گرفت به گونه ای که ترددها از این مرز نسبت به سال گذشته چند برابر شده و رشد بسیار خوبی داشت.

سردار رادان تصریح کرد: همانگونه که زوار در مسیر رفت به توصیه های پلیس عمل کردند، انتظار می رود همین روند هم در مسیر برگشت اتفاق بیفتد و زوار با خادمان خود در مجموعه فراجا همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: از زائران گرامی که با خودروی شخصی به سمت شهر و محل سکونت خود بازمی گردند در خواست می شود ضمن مدیریت بازگشت خود از سفر، حتماً نسبت به استراحت کافی در طول مسیر اهتمام لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین زمان بازگشت خود را مدیریت کنند

زائران اربعین زمان بازگشت خود را مدیریت کنند