مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:302023-08-28اجتماعي

صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی در این استان خبر داد و گفت: کشاورزان تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار تا بعد از ظهر سه شنبه در منطقه است بر همین اساس آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

دادرس با بیان اینکه از اواخر عصر فردا دمای هوا تدریجی 5 تا 8 درجه کاهش می یابد، افزود: از بعد از ظهر سه شنبه به تدریج با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار و خنک به منطقه، شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن، کاهش دما، بارندگی گاهی رگباری و شدید، وزش باد برخی مناطق شدید، رعد و برق و احتمال تگرگ تا صبح پنجشنبه فراهم است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح نارنجی جوی و کشاورزی در گیلان خبر داد و گفت: این هشدار از عصر فردا سه شنبه آغاز و تا اواخر چهارشنبه ادامه دارد که لازم است کشاورزان در بخش های مختلف تمهیدات لازم را بیاندیشند و مردم و مسافران از استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه ها پرهیز کنند.

وی با تاکید بر اینکه هشدار سطح زرد دریایی نیز طی این ایام صادر شده است، ادامه داد: وضعیت دریا از فردا مواج و برای فعالیت های دریانوردی و شنا نامناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان

صدور هشدار سطح نارنجی در گیلان