مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 23:202023-09-08اقتصادي

استمرار حوادث ریلی جان خراش در گلستان/ مردم باید بیشتر دقت کنند؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسیر ها و کریدور های ریلی در بخش ترانزیت کالا و جابجایی مسافر مزایا و محاسن پرشماری نسبت به سایر مسیر های مواصلاتی مانند هوایی، - استمرار حوادث ریلی جان خراش در گلستان/ مردم باید بیشتر دقت کنند؟! تصادف منجر به فوت یک موتورسوار با قطار در بندرگز گلستان حاکی از آن است که نمی توان پایانی برای حوادث ریلی در استان ترسیم کرد، زیرا به گفته مدیران مرتبط تا 2 سال آینده اعتباری برای ایمن سازی راه آهن ندارند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مسیر ها و کریدور های ریلی در بخش ترانزیت کالا و جابجایی مسافر مزایا و محاسن پرشماری نسبت به سایر مسیر های مواصلاتی مانند هوایی، دریایی و یا خودرویی دارند که از آن جمله می توان به ارزانی سفر، همسو بودن با محیط زیست و البته امنیت سفر اشاره کرد.

 استان گلستان به عنوان یکی از استان های پیشرو در برخورداری از راه آهن محسوب می شود به نحوی که 96 سال قبل و در محدود سال 1306 فرآیند احداث راه آهن در بندرترکمن در مجاورت دریای خزر آغاز و در سال 1317 به بندر امام خمینی در حاشیه خلیج فارس متصل شد.

به سبب نوع شکل گیری مراکز جمعیتی در استان های شمالی و به طور خاص غرب گلستان در پیرامون مسیر های ریلی، تردد و آمد و رفت مردم و خودرو ها از دو سوی راه آهن امری لاجرم و ناگریز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار حوادث ریلی جان خراش در گلستان/ مردم باید بیشتر دقت کنند؟!

استمرار حوادث ریلی جان خراش در گلستان/ مردم باید بیشتر دقت کنند؟!