مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 21:202023-08-27سياسي

برقراری 11 سورتی پرواز اربعین از گرگان/ آمادگی برای افزایش پروازها


مدیرکل فرودگاه های گلستان از آمادگی برای افزایش پروازهای اربعین خبر داد و گفت: از 8 تا 17 شهریور یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل فرودگاه های گلستان از آمادگی برای افزایش پروازهای اربعین خبر داد و گفت: از 8 تا 17 شهریور یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس برای زائران اربعین در دستور کار قرار دارد.

علی متانت، شامگاه یکشنبه 5 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال بالایی که عاشقان زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال گذشته برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از فرودگاه بین المللی گرگان به مقصد نجف اشرف داشتند، اظهار کرد: امسال کمیته اربعین ستاد کل فرودگاه های استان گلستان از ماه ها قبل تشکیل و اقدامات لازم برای برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه نجف با هدف شرکت در پیاده روری اربعین حسینی برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه از بازه زمانی هشتم تا هفدهم شهریور 1402 تعداد یازده سورتی پرواز در مسیر گرگان به نجف و بالعکس از نجف به گرگان انجام خواهد شد، گفت: این تعداد پرواز توسط شرکت های هواپیمایی کیش ایر و هواپیمایی آسمان انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 11 سورتی پرواز اربعین از گرگان/ آمادگی برای افزایش پروازها

برقراری 11 سورتی پرواز اربعین از گرگان/ آمادگی برای افزایش پروازها