مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-04اقتصادي

بانک ها 84 درصد تسهیلات اشتغالزای مددجویان را پرداخت کرده اند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بانک های عامل در سال گذشته 84 درصد تسهیلات اشتغالزای کمیته امداد را در استان اردبیل پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان نیر اظهار کرد: در بحث اشتغال سهمیه سال گذشته کمیته امداد استان اردبیل پرداخت 530 میلیارد تومان منابع از محل تبصره 16 بود که 84 درصد این منابع در سال گذشته برای طرح های اشتغالزای معرفی شده پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: با جذب 360 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا طرح های تولیدی و اقتصادی مناسبی نیز به همت مددجویان اجرایی و عملیاتی شد تا پنج دهک پایین جامعه از این منابع بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: امسال پیشنهاد کردیم تا با افزایش 51 درصدی از محل تبصره قانون بودجه به عنوان منابع تکلیفی 650 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغالزای استان پرداخت شود که در پنج ماهه امسال این روند مناسب بوده که انتظار می رود در نیمه دوم سال قوت بیشتری به خود بگیرد.

حسین نژاد بیان کرد: از محل جز سوم تسهیلات اشتغالزا به همراهی استانداری اردبیل 260 میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزای کمیته امداد در نظر گرفته شده تا در مجموع با 910 میلیارد تومان منابع بتوانیم پشتیبان و کمک کار کارآفرینان طرح های اقتصادی و تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها 84 درصد تسهیلات اشتغالزای مددجویان را پرداخت کرده اند

بانک ها 84 درصد تسهیلات اشتغالزای مددجویان را پرداخت کرده اند