مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 08:002023-09-21ورزشي

سفر رییس جمهور به نیویورک پایان یافت


رییس جمهور اسلامی ایران که در صدر هیات بلند پایه سیاسی برای شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده بود، چهارشنبه شب به وقت محلی این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سید ابراهیم رییسی صبح دوشنبه به وقت محلی برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل وارد فرودگاه جان اف کندی شد و مورد استقبال سفیر و دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

رییس جمهور را در این سفر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور، غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور و همسرش دکتر جمیله علم الهدی همراهی می کردند.

رییسی سفر سه روزه خود را با حضور در جمع سردبیران ارشد رسانه های آمریکایی آغاز و با نشستی خبری با خبرنگاران بین المللی نیز پایان داد.

رییس جمهور در این سفر سه روزه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و رؤسای جمهور کرواسی، قزاقستان، الجزایر، قرقیزستان، تاجیکستان، سریلانکا و نخست وزیران عراق، ژاپن و مالزی و رییس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) دیدار و گفت وگو کرد.

رییسی همچنین با جمعی از سردبیران و خبرنگاران ارشد رسانه های آمریکایی، اندیشمندان سیاست خارجی آمریکا، اعضای شورای روابط خارجی آمریکا، اعضای هیأت امنای جامعه شیعیان آمریکا، رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس جمهور به نیویورک پایان یافت

سفر رییس جمهور به نیویورک پایان یافت