مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-10پزشكي

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اعلام شد


نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد مهدی نوروز شمسی رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در 90 رشته، از 27 تا 29 شهریورماه در نظر گرفته شده است، گفت: پذیرفته شدگان در این مدت تعیین شده فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند و ثبت نام نکردن در تاریخ مذکور به معنای انصراف تلقی می شود.

براساس این گزارش، آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی در روزهای 4 و 5 خرداد 1402 با حضور 48 هزار و 466 داوطلب در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شد.

نتایج اولیه آزمون ارشد رشته های علوم پزشکی در روز شنبه 24 تیر ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

همزمان با اعلام نتایج اولیه، فرایند 3 روزه انتخاب رشته همزمان با انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آغاز شد و تا ساعت 24 روز سه شنبه 27 تیر ادامه داشت.

مهلت انتخاب رشته تا ساعت 12 ظهر چهارشنبه 28 تیر تمدید شد و برای دومین بار فرصت انتخاب رشته از ساعت 10 صبح دوشنبه 2 مرداد تا پایان روز سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اعلام شد

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی اعلام شد