مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 23:152023-09-08بين الملل

آمریکا به طور رسمی به توقیف محموله نفتی ایران اعتراف کرد


وزارت دادگستری آمریکا که روز جمعه به وقت محلی منتشر شد، از توقیف موفقیت آمیز یک محموله چند میلیون دلاری نفت خام مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عازم کشور دیگری بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه به وقت محلی و پس از بیش از یک سال و نیم بصورت رسمی به توقیف محموله نفتی ایران اعتراف کرد.

وزارت دادگستری آمریکا که روز جمعه به وقت محلی منتشر شد، از توقیف موفقیت آمیز یک محموله چند میلیون دلاری نفت خام مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عازم کشور دیگری بود، خبر داد.

در بیانیه وزارت دادگستری آمریکا آمده است: این اولین حکم جنایی در تاریخ است که شرکتی را به دلیل تسهیل فروش و حمل و نقل غیرقانونی نفت ایران محکوم و بیش از 980 هزار بشکه نفت خام قاچاق را توقیف می کند.

در این بیانیه آمده است: طبق اسناد دادگاه، در 19 آوریل، شرکت سوئز راجان لیمیتد به نقض قانون اختیارات اقتصادی اضطراری بین المللی آمریکا اعتراف کرد.

در همان تاریخ، این شرکت توسط کارل جی نیکولز قاضی دادگاه منطقه ای کلمبیا آمریکا به سه سال ممنوعیت فعالیت شرکتی و جریمه تقریباً 2.

5 میلیون دلاری محکوم شد.

محموله قاچاق در حال حاضر در دادگاه منطقه ای ناحیه کلمبیا توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به طور رسمی به توقیف محموله نفتی ایران اعتراف کرد

آمریکا به طور رسمی به توقیف محموله نفتی ایران اعتراف کرد