مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 16:402023-08-29سياسي

رضایت مندی مردم از مسؤولان برنامه مهم دولت و استانداری است


استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مردم استان از مدیران توقع مازندران قوی را دارند، گفت: آنچه که برای دولت مهم بوده، رضایت مندی مردم از مسؤلان است که مورد توجه مجموعه استانداری قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور بعدازظهر امروز در جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز مهم ترین سوالی که بین مردم ما مورد توجه بوده این است فضای مدیریت چه میزان با ارزش های انقلاب اسلامی نزدیک و مانوس است.

وی با اشاره به محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر میان مردم، گفت: این مهم نشان می دهد مردم ما این سبک مدیریتی که برگرفته از آرمان ها و ارزش های دینی و تلاش جهادی است را می پذیرد.

استاندار مازندران بیان کرد: انحراف از اندیشه ها و آرمان های شهیدان رجایی و باهنر گره مشکلات مدیریتی در کشور ما است که کشور را از آن توسعه مدنظر امامین انقلاب به دلیل کج شدن فرمان مدیریتی کشور عقب برد و تشریفات و تجملات از مدیریت جهادی سبقت گرفت.

حسینی پور ادامه داد: آنچه که در هفته دولت باید دنبال کنیم تنها افتتاح پروژه نیست بلکه باید ببینیم نسبت ما با سبک مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر چیست و اینکه چرا محبوب دل مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مندی مردم از مسؤولان برنامه مهم دولت و استانداری است

رضایت مندی مردم از مسؤولان برنامه مهم دولت و استانداری است