مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-02بين الملل

گرایش غرب به سوءاستفاده از قدرت در شورای امنیت نگران کننده است


وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای نسبت به تمایل نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای سوءاستفاده از قدرت شان، - ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای با اشاره به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر تمدید حضور نیروهای حافظ صلح (یونیفل) در لبنان، نسبت به گرایش نمایندگان واشنگتن، لندن و پاریس در شورای امنیت سازمان ملل برای سوءاستفاده از قدرت شان در این نهاد، ابراز نگرانی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: با خودداری روسیه و چین از رای دادن به سند پیشنهادی فرانسه به عنوان ناظر غیررسمی این پرونده، برای نخستین بار این سند به طور متفق القول تصویب نشد.

در واقع، از آنجا که سند نهایی نتوانست موضع و نظر لبنان به عنوان کشور میزبان نیروهای حافظ صلح در خاکش را لحاظ کند، تصمیم مذکور دیکته شد.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: در مجموع، تمایل و گراشی کلی نمایندگان تروییکای غربی در شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، فرانسه و انگلیس) برای سوءاستفاده از قدرت شان به عنوان ناظران غیررسمی پروند به منظور ترویج رویکرد سیاسی شان از جمله در حوزه صلح بانی، موجب نگرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایش غرب به سوءاستفاده از قدرت در شورای امنیت نگران کننده است

گرایش غرب به سوءاستفاده از قدرت در شورای امنیت نگران کننده است